Wysłany: Pon Paź 29, 2012 20:39 Temat postu: INTERNET I TELEWIZJA
Witam, jakiś czas temu wprowadziłem się na Orunię Górną.
Głęboko ubolewam nad faktem że niema możliwości podłączenia się do UPC.
Przeczytałem wszystkie opinie w tym wątku i nie podpisze umowy z firmą której strona internetowa wygląda jak by jej nikt nie aktualizował od 1999 r. (pro-internet.pl/) - wstyd jest posiadać taką stronę.
Nie zamierzam także podpisać umowę z firmą Vectra która każe sobie płacić za dzierżawę dekodera + 5 zl za internet bezprzewodowy itd... itd + Pan biurowy przy ulicy Strzelców tylko utwierdził mnie w przekonaniu że w firmie Vectra od lat nic się nie zmieniło na płaszczyźnie intelektualnej pracowników biura obsługi klienta.
Widziałem że w piwnicy jest skrzynka NETII. Czy ktoś z Państwa jest zobowiązany umową z powyższą firmą i jest w stanie opisać poziom swojego zadowolenia lub nie zadowolenia z danej usługi ?
Wysłany: Sob Lis 03, 2012 10:07 Temat postu: Re: INTERNET I TELEWIZJA
Nie wiem co czytałeś o Pro-Internet ale chyba te opinie mijały się trochę z prawdą.
To prawda że ich strona wygląda jak wygląda i ich oferta TV mnie też nie przekonała do skorzystania z niej ale od już dość długiego czasu korzystam z ich łącza internetowego i jestem z tego zadowolony (przede wszystkim przydaje mi się łącze w pełni symetryczne co jest teraz rzadkością w ofertach konkurencji).
Może byś rozważył korzystanie z TV i internetu od dwóch różnych dostawców zamiast pakietu połączonych usług od jednego dostawcy.
A tak swoją drogą to widziałem że w niektórych blokach na Oruni Górnej chyba mają możliwość korzystania z UPC ale nie napisałeś w jakim dokładnie rejonie mieszkasz.
Wysłany: Pon Mar 18, 2013 12:00 Temat postu: Re: INTERNET I TELEWIZJA
Scripter napisał:
Nie wiem co czytałeś o Pro-Internet ale chyba te opinie mijały się trochę z prawdą.
To prawda że ich strona wygląda jak wygląda i ich oferta TV mnie też nie przekonała do skorzystania z niej ale od już dość długiego czasu korzystam z ich łącza internetowego i jestem z tego zadowolony
W zeszłym tygodniu zszokowali mnie z lekka, dzwoniąc (sami zadzwonili ) z prostym poniekąd zapytaniem: "...czy jestem zadowolony z ich usług...?"
TAKIE RZECZY TO TYLKO W ..... - chciało by się powiedzieć
Dołączył: Czw Lis 22, 2012 19:47 Posty: 328 Skąd: Osiedle SM Południe
Wysłany: Wto Mar 19, 2013 9:16 Temat postu: Re: INTERNET I TELEWIZJA
skipper napisał:
Scripter napisał:
Nie wiem co czytałeś o Pro-Internet ale chyba te opinie mijały się trochę z prawdą.
To prawda że ich strona wygląda jak wygląda i ich oferta TV mnie też nie przekonała do skorzystania z niej ale od już dość długiego czasu korzystam z ich łącza internetowego i jestem z tego zadowolony
przy umowie na 50 Mb można mieć spore zastrzeżenia (trzeba wziąć poprawkę że internet rozsiewam po chacie przez wi-fi),
ale poza tym mają kilka plusów:
- są praktycznie bezawaryjni (w zasadzie nie przypominam sobie żadnych przestojów)
- dużo da się załatwić zdalnie i sprawnie
a co do stronki to podzielam opinię. jest do dupy. i te kosmo-strzały przy przesuwaniu kursora normalnie rozwalają mnie za każdym razem
jeśli pojedziesz do ich siedziby, to przeżyjesz też kolejny szoczek - biuro mają w baraku, w ciasnym korytarzyku a umowę załatwia się przez pancerną szybę z panią, która co chwilę odbiera telefony
... przede wszystkim przydaje mi się łącze w pełni symetryczne co jest teraz rzadkością w ofertach konkurencji...
Większość klientów nie wykorzystuje w pełni "symetrii łącza". Nie wszyscy bowiem stawiają w domu serwery plików lub udostępniają filmy... Mało kto też loguje się na swój domowy komputer z zewnątrz.
Dla stanowczej większości klientów ważna jest prędkość pobierania a wysyłania ma niewielkie znaczenie, jeśli przekracza 512Mb/s. Tym samym "reklamowanie" symetrycznego łącza przez pro-internet, to robienie "wody z mózgu" szczególnie mniej zaznajomionym z technologią klientom.
Kolejnym takim krokiem jest szumna informacja o zwiększeniu przepływności bez poparcia w zasobach i wówczas klient mieć powinien, np. 20Mb/s a ma około połowę tego.
Scripter napisał:
...prawda że ich strona wygląda jak wygląda...
Strona internetowa firmy to dzisiaj jej najważniejsza wizytówka. Pamiętajmy, że to nie magazyn z winem ale dostawca Internetu!
Przyjąłbyś do pracy w sklepie z sprzętem Hi-Fi kogoś, kto "wie wszystko" ale jest nieogolony i ma brudne zęby i paznokcie ? Ja bym nie przyjął.
Rzeczywiście niespecjalnie.... To bezpośrednio z kabla, czy po routerze - po drodze przez wi-fi?
Jeżeli z kabla tak jest, to reklamować trzeba w PI, a jeżeli styk router-karta obcina, to należy coś z tym zrobić
imadloreki napisał:
Większość klientów nie wykorzystuje w pełni "symetrii łącza". Nie wszyscy bowiem stawiają w domu serwery plików lub udostępniają filmy... Mało kto też loguje się na swój domowy komputer z zewnątrz.
Dla stanowczej większości klientów ważna jest prędkość pobierania a wysyłania ma niewielkie znaczenie, jeśli przekracza 512Mb/s. Tym samym "reklamowanie" symetrycznego łącza przez pro-internet, to robienie "wody z mózgu" szczególnie mniej zaznajomionym z technologią klientom
Generalnie trochę w tym racji, ale większa przepustowość w "upload" to np. szybciej wysyłane maile z załącznikami typu "fotki z wakacji"... Z tymi 512Mb/s to chyba jakaś pomyłka - myślę, że mogło chodzić ewentualnie o 512kb/s, a to już trąci myszami - tyle to nawet modemy ADSL w tepsie wyciągały . Jak łącze nie wysyła minimum 1 Mb/s, to straszny muł musi być.... A co do symetrii - dużo jest "prowajderów", którzy wypisują w ofertach (nie będących ofertą w rozumieniu prawa handlowego, ale informacją ofertową) , że zapewniają transfer na "jakimśtam" poziomie, natomiast za łącze symetryczne każą sobie słono dopłacać. W PI natomiast jest to standard. Oczywiście nie działa to tak, że zawsze jest idealnie równo, ale przynajmniej nie ma dysproporcji 1:20
imadloreki napisał:
Strona internetowa firmy to dzisiaj jej najważniejsza wizytówka. Pamiętajmy, że to nie magazyn z winem ale dostawca Internetu!
Przyjąłbyś do pracy w sklepie z sprzętem Hi-Fi kogoś, kto "wie wszystko" ale jest nieogolony i ma brudne zęby i paznokcie ? Ja bym nie przyjął.
To, że opakowanie jest najważniejsze, wmówili nam spece od marketingu handlowego Jak widać pogląd pokutuje...
Strona PI, aczkolwiek nieco siermiężna i bez wodotrysków spełnia swoją rolę - informuje rzetelnie o ofercie, podaje niezbędne dane kontaktowe.. I już.
Przynajmniej nie kapie z niej woda "jesteśmy najlepsi", "mamy najwięcej" itp bzdety....
Co do kwestii pracownika do sklepu Hi-Fi , to jeżeli tylko jest fachowcem - zarost można podgolić, zęby umyć a paznokcie przyciąć, natomiast czasem przysłowiową "śliczną blondyneczkę" (z góry przepraszam urażone jasnowłose ) nauczyć odpowiadania "w temacie" i konkretnie to sztuka, która przekracza niekiedy realne możliwości.
Wysłany: Nie Kwi 21, 2013 23:23 Temat postu: Re: INTERNET I TELEWIZJA
skipper napisał:
Rzeczywiście niespecjalnie.... To bezpośrednio z kabla, czy po routerze - po drodze przez wi-fi?
"bezpośrednio z kabla"
skipper napisał:
Jeżeli z kabla tak jest, to reklamować trzeba w PI, a jeżeli styk router-karta obcina, to należy coś z tym zrobić
Dięki za rady ale ... wspominałem kiedyś w innym wątku, że pracuję w tej branży
skipper napisał:
... szybciej wysyłane maile z załącznikami typu "fotki z wakacji"...
... Z tymi 512Mb/s to chyba jakaś pomyłka - myślę, że mogło chodzić ewentualnie o 512kb/s, a to już trąci myszami ...
... Jak łącze nie wysyła minimum 1 Mb/s, to straszny muł musi być....
... Oczywiście nie działa to tak, że zawsze jest idealnie równo, ale przynajmniej nie ma dysproporcji 1:20 ...
Tak, chodziło oczywiście o 512kb/s.
Obeznany z technologią raczej nie wysyła maila z fotkami, tylko upload w nocy na serwer i ma w nosie ile to potrwa, bo ... do rana się zakończy
Nie obeznany i tak wklei za duży załącznik - za dużo fotek na raz i czas mu nie gra roli bo i tak nie wyśle
OK, żarty żartami ale nadal uważam, że symetria łącza stanowczej większości klientów się nie przydaje. Jak muli do mnie, to co mi da szybkie ode mnie? Nastroju mi raczej nie poprawi.
skipper napisał:
zarost można podgolić, zęby umyć a paznokcie przyciąć, natomiast czasem przysłowiową "śliczną blondyneczkę" (z góry przepraszam urażone jasnowłose ) nauczyć odpowiadania "w temacie" i konkretnie to sztuka, która przekracza niekiedy realne możliwości.
...
Po pierwsze nie zatrudniasz takiej, której nie możesz nauczyć...
Po drugie jak ktoś tak przychodzi na rozmowę, to mu nie zależy, więc raczej nie zmusisz go do tego, by zawsze był czysty i schludny w tej pracy. Podałem przykład takiego sklepu, bo jak sprzedajesz sprzęt za kilkanaście tysięcy z katalogu a nie zawsze z półki, to podajesz Klientowi czystą rękę i "szczerze" się do niego "szczerzysz" a to co wiesz ... jakie to ma znaczenie, skoro Klient zbyt bogaty lubi wiedzieć zbyt wiele i od razu mówi ile chce przeznaczyć pieniędzy? Tutaj lepiej sprawdza się czasem wspomniana Pani, niż "wszystko wiedzący" Pan.
Kończąc żarty i żarciki a wracając do tematu tego wątku, uważam że bardzo źle się stało, że SM nie umożliwiła dostawcom usług łatwiejszego "wejścia" na osiedle i walki o Klienta kilka lat temu. Może dzisiaj nie musiałbym wybierać miedzy słabym dostawcom a słabszym albo droższym i nie zawsze rzetelnym.
P.S.
Reklamacje to tu można składać i "naprawy" są szybkie jak nie ma nic do naprawiania a jak jest problem, to odbija się piłeczkę, że to Klient ma coś źle skonfigurowane albo wiruski itd.
Ja się szykuję do wypowiedzenia umowy bo się z nimi nie chce ciągle przepychać. Czas wypróbować coś nowego, zobaczymy na kogo wypadnie teraz...
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Portal www.MojeOsiedle.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi
zamieszczanych przez użytkowników serwisu. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo
lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną
lub cywilną.