od początku miesiąca mam problemy z prędkością pobierania: umowa na 600 mega czyli 300 mega minimum musi być wg umowy
Po pierwszych zgłoszeniach coś naprawili i było oki.
Od 22 grudnia zauważyłem spadki prędkości. Początkowo nie reagowałem bo może jakieś chwilowe usterki. Ale 24 grudnia postanowiłem zgłosić problem zbyt niskiej prędkości, dzisiaj np. mam ok. 145 mega (ogólnie wahania są od 60-80 mega czasem do 260 mega w godzinach wieczornych czy w weekendy gdzie zapewne siedzi więcej osób).
Jak wygląda pomoc ze strony operatora:
za każdym razem odpisuje mi inna osoba nie odnosząc się do kwestii poruszonych wcześniej i "wkleja" mi standardową informację o konieczności wykonania testu albo konieczności wizyty technika i ponownie zadaje te same pytania.
Sami oceńcie.
Pozdrawiam
P.S. Czy wypowie się ktoś o jakości usług świadczonych przez Orange? Kończy mi się umowa w tym roku a Orange zainstalował w bloku swoją infrastrukturę
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Portal www.MojeOsiedle.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi
zamieszczanych przez użytkowników serwisu. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo
lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną
lub cywilną.