Dołączył: Czw Lis 22, 2012 19:47 Posty: 328 Skąd: Osiedle SM Południe
Wysłany: Nie Lut 23, 2014 21:38 Temat postu: Re: Telewizja osiedlowa SM Południe
VECTRA_SA napisał:
revualc, prosimy o przesłanie wiadomości prywatnej wraz z danymi Abonenta. Sprawdzimy tę kwestię. [Bartek]
revualc, zwracam Twoją uwagę na fakt, że określone w dostępnym na "ich" stronie www regulaminie sposoby składania reklamacji są następujące:
"Reklamacja powinna być złożona na piśmie, osobiście lub przesłana przesyłką pocztową
na adres Biura Obsługi Klienta lub Centrum Obsługi Klienta, telefonicznie albo ustnie
do protokołu przyjęcia reklamacji, a także drogą elektroniczną przy wykorzystaniu
formularza zgłoszeniowe na Stronie WWW. Adresy Biur Obsługi Klienta dostępne są
m.in. w Kanale Informacyjnym emitowanym przez Dostawcę Usług, na Stronie WWW
i w siedzibie Dostawcy Usług."
Czy widzisz w powyższym cytacie cokolwiek jak "...przesłanie wiadomości prywatnej wraz z danymi Abonenta..."?
Wysłany: Czw Lut 27, 2014 19:57 Temat postu: Re: Telewizja osiedlowa SM Południe
Dla zainteresowanych poziomem obsługi serwisowej w PRO-INTERNET.
Od kilku dni zuważyłem pogorszenie jakości kanałów TV szczególnie HD. Dziś zadzwoniłem do serwisu. Pan po trzech minutach rozmowy (bez czekania i przełączania) powiedział, że mogą wpaść koło 14.00. Ja niestety w tym czasie jestem w pracy, więc serwisant zaproponował, że może wpaść o 18.00. Naprawa trwała jakieś 5 minut i wszystko wróciło do normy.
Polecam wszystkim usługi firmy PRO-INTERNET.
P.S. Miałem doświadczenia z serwisem VECTRY, które opisałem w tym wątku. Poziom usług VECTRY skłonił mnie do szybkiej rezygnacji z usług tej firmy. Dzisiejsze zdarzenie tylko utwierdziło mnie, że PRO-INTERNET to słuszny wybór.
Wysłany: Śro Wrz 03, 2014 14:42 Temat postu: Re: Telewizja osiedlowa SM Południe
kończy mi się umowa z Vectrą i moje pytanie brzmi: czy ktoś może polecić coś innego niż Vectra na terenie SM Południe? Zależy mi tylko na internecie (25 jet OK, fajnie byłoby mieć łącze symetryczne) i podstawowe kanały z TV naziemnej cyfrowej mi wystarczą.
Dołączył: Wto Gru 18, 2012 11:22 Posty: 85 Skąd: SM Południe (Orunia Grn.)
Wysłany: Czw Wrz 04, 2014 15:44 Temat postu: Re: Telewizja osiedlowa SM Południe
revualc napisał:
kończy mi się umowa z Vectrą i moje pytanie brzmi: czy ktoś może polecić coś innego niż Vectra na terenie SM Południe? Zależy mi tylko na internecie (25 jet OK, fajnie byłoby mieć łącze symetryczne) i podstawowe kanały z TV naziemnej cyfrowej mi wystarczą.
Wygląda na to, że jeżeli coś można polecać na naszym osiedlu, to jest to Pro-Internet. Firma może nie jest tak agresywna marketingowo, ale przynajmniej sprawdzona jako solidny dostawca. Trzeba tam tylko zadzwonić i zapytać o warunki
Pod warunkiem, oczywiście, że uda się bezproblemowo rozstać z dotychczasowym operatorem. Sądząc po wypowiedziach na różnych forach nie jest to banalna operacja
Dołączył: Pon Mar 27, 2006 14:24 Posty: 1388 Skąd: tylko Gdańsk
Wysłany: Wto Lis 04, 2014 17:15 Temat postu: Re: Telewizja osiedlowa SM Południe
K___a m_ć !!!! Krew człowieka może zalać!!!
VECTRA_SA jesteście kłamliwą firmą, nierzetelną i całkowicie nie przystosowaną do obsługi klienta !!!
VECTRA_SA --- cały czas uspokajałaś mnie publicznie, że technicy zajmują się problemem.... a jaka jest prawda, jest g___o prawda.
Sami zamykacie zgłoszenia, że niby problem został rozwiązany, a nikt w tej kwestii palcem nie ruszył.
*moje zgłoszenie nr 1282056 z dn. 04.10.2014 r. (dziwne, bo wysłałem formularz przez waszą stronę w dn. 01.10.2014r.) które zostało zamknięte bardzo szybko, bo niby "klient (czyli ja) nie podał na których kanałach HD istnieje problem) !!!!!
* 21.10.2014 r. otwarte zostało kolejne zgłoszenie (choć usterka nie została naprawiona) o nr 1303481 ---- nazwany przez was "problemem globalnym" --- zamknięte w dniu następnym czyli 22.10.2014 r., a problem dalej....
* w dniu 04.11.2014 r. pracownik infolinii zdziwiony, że mam jakiś problem "on w systemie nic nie widzi... problem globalny został usunięty " otworzył kolejne zgłoszenie o nr 1319506 na usterkę, która od początku października nie została usunięta !!!!!
jaja sobie robicie.... te wiadomości prywatne, wiadomości publiczne na tym forum i @maile od Waszego działu technicznego to co ?? pikuś ?? kłamstwo ?? półprawda ?? oszustwo ?? chyba wszystko !!!!
W tejże chwili przyłączam się do koalicji mającej o was jak najgorsze zdanie i nie będę tego faktu ukrywał, a wręcz go nagłaśniał !!!!
DALEKO od VECTRY !!!! _________________ ... wzniesioną głowę buntownika łatwo katowski ścina topór....
Wysłany: Śro Lis 05, 2014 9:33 Temat postu: Re: Telewizja osiedlowa SM Południe
MarioFax napisał:
K___a m_ć !!!! Krew człowieka może zalać!!!
VECTRA_SA jesteście kłamliwą firmą, nierzetelną i całkowicie nie przystosowaną do obsługi klienta !!!
VECTRA_SA --- cały czas uspokajałaś mnie publicznie, że technicy zajmują się problemem.... a jaka jest prawda, jest g___o prawda.
Sami zamykacie zgłoszenia, że niby problem został rozwiązany, a nikt w tej kwestii palcem nie ruszył.
*moje zgłoszenie nr 1282056 z dn. 04.10.2014 r. (dziwne, bo wysłałem formularz przez waszą stronę w dn. 01.10.2014r.) które zostało zamknięte bardzo szybko, bo niby "klient (czyli ja) nie podał na których kanałach HD istnieje problem) !!!!!
* 21.10.2014 r. otwarte zostało kolejne zgłoszenie (choć usterka nie została naprawiona) o nr 1303481 ---- nazwany przez was "problemem globalnym" --- zamknięte w dniu następnym czyli 22.10.2014 r., a problem dalej....
* w dniu 04.11.2014 r. pracownik infolinii zdziwiony, że mam jakiś problem "on w systemie nic nie widzi... problem globalny został usunięty " otworzył kolejne zgłoszenie o nr 1319506 na usterkę, która od początku października nie została usunięta !!!!!
jaja sobie robicie.... te wiadomości prywatne, wiadomości publiczne na tym forum i @maile od Waszego działu technicznego to co ?? pikuś ?? kłamstwo ?? półprawda ?? oszustwo ?? chyba wszystko !!!!
W tejże chwili przyłączam się do koalicji mającej o was jak najgorsze zdanie i nie będę tego faktu ukrywał, a wręcz go nagłaśniał !!!!
DALEKO od VECTRY !!!!
MarioFax, bardzo przepraszamy za wszelkie utrudnienia. Zapewniamy, że nasi Technicy stale pracują nad usunięcie nieprawidłowości. [Wojtek]
Ostatnio zmieniony przez VECTRA_SA dnia Wed Nov 05, 2014 19:18, liczba edycji: 2
Dołączył: Czw Lis 22, 2012 19:47 Posty: 328 Skąd: Osiedle SM Południe
Wysłany: Śro Lis 05, 2014 12:22 Temat postu: Re: Telewizja osiedlowa SM Południe
Kovalsky napisał:
MarioFax napisał:
K___a m_ć !!!! Krew człowieka może zalać!!!
VECTRA_SA jesteście kłamliwą firmą, nierzetelną i całkowicie nie przystosowaną do obsługi klienta !!!
VECTRA_SA --- cały czas uspokajałaś mnie publicznie, że technicy zajmują się problemem.... a jaka jest prawda, jest g___o prawda.
Sami zamykacie zgłoszenia, że niby problem został rozwiązany, a nikt w tej kwestii palcem nie ruszył.
*moje zgłoszenie nr 1282056 z dn. 04.10.2014 r. (dziwne, bo wysłałem formularz przez waszą stronę w dn. 01.10.2014r.) które zostało zamknięte bardzo szybko, bo niby "klient (czyli ja) nie podał na których kanałach HD istnieje problem) !!!!!
* 21.10.2014 r. otwarte zostało kolejne zgłoszenie (choć usterka nie została naprawiona) o nr 1303481 ---- nazwany przez was "problemem globalnym" --- zamknięte w dniu następnym czyli 22.10.2014 r., a problem dalej....
* w dniu 04.11.2014 r. pracownik infolinii zdziwiony, że mam jakiś problem "on w systemie nic nie widzi... problem globalny został usunięty " otworzył kolejne zgłoszenie o nr 1319506 na usterkę, która od początku października nie została usunięta !!!!!
jaja sobie robicie.... te wiadomości prywatne, wiadomości publiczne na tym forum i @maile od Waszego działu technicznego to co ?? pikuś ?? kłamstwo ?? półprawda ?? oszustwo ?? chyba wszystko !!!!
W tejże chwili przyłączam się do koalicji mającej o was jak najgorsze zdanie i nie będę tego faktu ukrywał, a wręcz go nagłaśniał !!!!
DALEKO od VECTRY !!!!
Mariofax, jak już pisałem - szkoda Twoich nerwów.
Wyrazy współczucia z powodu zgonu zaufania do dostawcy usług.....
Ale z danych, które przedstawiłeś wynika, że Vectra "łapie" średnio prawie 1100 REJESTROWANYCH zgłoszeń reklamacyjnych dziennie. To w skali roku ca. 400 000 zgłoszeń do obrobienia (jak na deklarowane 900 000 abonentów niezły wynik), nic więc dziwnego, że "zamykają" co się da....
Z takiego "średniego dziennego urobku" - część z ok. 1100 reklamacji - być może kilka pochodzi także z Naszej dzielnicy/osiedli... Czy macie podobne spostrzeżenia i odczucia jak Mariofax?
Wysłany: Śro Lis 05, 2014 17:19 Temat postu: Re: Telewizja osiedlowa SM Południe
MarioFax, według informacji od Technika dziś wymieniono Twój dekoder. Czy problemy ustąpiły?
Przepraszamy za długotrwałą diagnozę problemu. Nasi Specjaliści usuwali problem ogólny na sieci. Dopiero po usunięciu tych nieprawidłowości można było wykluczyć tę przyczynę i określić, że problem występuje również po stronie dekodera [indywidualnie w lokalu]. Dlatego też został on wymieniony. [Paweł]
VECTRA_SA napisał:
MarioFax napisał:
K___a m_ć !!!! Krew człowieka może zalać!!!
VECTRA_SA jesteście kłamliwą firmą, nierzetelną i całkowicie nie przystosowaną do obsługi klienta !!!
VECTRA_SA --- cały czas uspokajałaś mnie publicznie, że technicy zajmują się problemem.... a jaka jest prawda, jest g___o prawda.
Sami zamykacie zgłoszenia, że niby problem został rozwiązany, a nikt w tej kwestii palcem nie ruszył.
*moje zgłoszenie nr 1282056 z dn. 04.10.2014 r. (dziwne, bo wysłałem formularz przez waszą stronę w dn. 01.10.2014r.) które zostało zamknięte bardzo szybko, bo niby "klient (czyli ja) nie podał na których kanałach HD istnieje problem) !!!!!
* 21.10.2014 r. otwarte zostało kolejne zgłoszenie (choć usterka nie została naprawiona) o nr 1303481 ---- nazwany przez was "problemem globalnym" --- zamknięte w dniu następnym czyli 22.10.2014 r., a problem dalej....
* w dniu 04.11.2014 r. pracownik infolinii zdziwiony, że mam jakiś problem "on w systemie nic nie widzi... problem globalny został usunięty " otworzył kolejne zgłoszenie o nr 1319506 na usterkę, która od początku października nie została usunięta !!!!!
jaja sobie robicie.... te wiadomości prywatne, wiadomości publiczne na tym forum i @maile od Waszego działu technicznego to co ?? pikuś ?? kłamstwo ?? półprawda ?? oszustwo ?? chyba wszystko !!!!
W tejże chwili przyłączam się do koalicji mającej o was jak najgorsze zdanie i nie będę tego faktu ukrywał, a wręcz go nagłaśniał !!!!
DALEKO od VECTRY !!!!
MarioFax, bardzo przepraszamy za wszelklie utrudnienia. Zapewniamy, że nasi Technicy stale pracują nad usunięcie nieprawidłowości. [Wojtek]
Dołączył: Pon Mar 27, 2006 14:24 Posty: 1388 Skąd: tylko Gdańsk
Wysłany: Śro Lis 05, 2014 17:57 Temat postu: Re: Telewizja osiedlowa SM Południe
VECTRA_SA
Cytat:
MarioFax, według informacji od Technika dziś wymieniono Twój dekoder. Czy problemy ustąpiły?
Przepraszamy za długotrwałą diagnozę problemu. Nasi Specjaliści usuwali problem ogólny na sieci. Dopiero po usunięciu tych nieprawidłowości można było wykluczyć tę przyczynę i określić, że problem występuje również po stronie dekodera [indywidualnie w lokalu]. Dlatego też został on wymieniony. [Paweł]
wow... jestem pełen podziwu dla możliwości waszej firmy i techników "magików' zapewne pod nieobecność wszystkich domowników technik "magik" przeniknął przez ściany i dokonał wymiany dekodera. Dobrze, że napisaliście mi o tym cudzie, bo to pierwszy krok do procesu beatyfikacyjnego (oczywiście dla technika) !!!
Nikogo nie było, nic nie wymieniono !!! a bajki to opowiadajcie swoim dzieciom !!!
napiszę jeszcze raz VECTRA_SA jesteście kłamliwą firmą, nierzetelną i całkowicie nie przystosowaną do obsługi klienta !!! _________________ ... wzniesioną głowę buntownika łatwo katowski ścina topór....
Wysłany: Śro Lis 05, 2014 19:12 Temat postu: Re: Telewizja osiedlowa SM Południe
MarioFax, Twój post zmienia postać rzeczy. Pisząc powyższą wiadomość bazowaliśmy na informacjach zawartych w zleceniu. Wyjaśniamy tę kwestię. Prosimy o cierpliwość. Powrócimy z odpowiedzią. [Paweł]
MarioFax napisał:
VECTRA_SA
Cytat:
MarioFax, według informacji od Technika dziś wymieniono Twój dekoder. Czy problemy ustąpiły?
Przepraszamy za długotrwałą diagnozę problemu. Nasi Specjaliści usuwali problem ogólny na sieci. Dopiero po usunięciu tych nieprawidłowości można było wykluczyć tę przyczynę i określić, że problem występuje również po stronie dekodera [indywidualnie w lokalu]. Dlatego też został on wymieniony. [Paweł]
wow... jestem pełen podziwu dla możliwości waszej firmy i techników "magików' zapewne pod nieobecność wszystkich domowników technik "magik" przeniknął przez ściany i dokonał wymiany dekodera. Dobrze, że napisaliście mi o tym cudzie, bo to pierwszy krok do procesu beatyfikacyjnego (oczywiście dla technika) !!!
Nikogo nie było, nic nie wymieniono !!! a bajki to opowiadajcie swoim dzieciom !!!
napiszę jeszcze raz VECTRA_SA jesteście kłamliwą firmą, nierzetelną i całkowicie nie przystosowaną do obsługi klienta !!!
Dołączył: Pon Mar 27, 2006 14:24 Posty: 1388 Skąd: tylko Gdańsk
Wysłany: Pon Lis 10, 2014 12:58 Temat postu: Re: Telewizja osiedlowa SM Południe
W dniu 08.11.2014 r. (sobota) jakimś cudem, który chyba i dla was jest niewytłumaczalny, pierwszy raz od ponad miesiąca mogłem spokojnie oglądać kanały HD bez żadnego zacięcia.... oczywiście nie wiązało to się z żadną wymianą dekodera, które po prostu nie miało miejsca.
W związku z powyższym sporządziłem pismo o rekompensatę za okres realizacji mojego zgłoszenia usterkowego tj. od dnia 01.10.2014 r. do dnia 08.11.2014 r. czyli momentu, kiedy mogłem normalnie korzystać z usługi za którą zapłaciłem.
W dniu dzisiejszym tj. 10.11.2014 r. po raz pierwszy udałem się do biura stacjonarnego Vectry w Gdańsku ul. Kruczkowskiego 25... jakie było moje zdziwienie, bo na budynku, jak już na samych drzwiach tej firmy nie ma żadnego logo Vectry (widocznie chcą skutecznie ukryć się przed klientem) ... na zewnątrz jednak zauważyłem logo Jarsat i przypomniałem sobie, że zostali wzięci w jasyr przez Vectrę.
Wchodzę do punktu obsługi, a tam klientów (emerytów) pełno... dzięki uprzejmości jednej z pań wchodzę z nią do jedynej pracownicy, żeby tylko złożyć pismo wraz z załącznikiem... u tutaj po raz kolejny anty jakość obsługi Pani z a'la Vectra kiedy dowiedziała się, że chcę złożyć pismo reklamacyjne podniosłym głosem każe mi opuścić biuro i ustawić się w kolejce... wraz z Panią z którą wszedłem tłumaczymy, że ja tylko składam pismo i potrzebuję jedynie potwierdzenie na drugim egzemplarzu... Vectra oczywiście nieustępliwa, wtedy zdecydowanym głosem wytłumaczyłem, że pismo nie jest skierowane do niej osobowo, bo nie ona będzie to rozpatrywać, a jej rolą jest przyjęcie i przekazanie pisma wyżej ... nie wiem dlaczego bała się tych kartek ... może jest opętana ?? Pismo jednak udało mi się złożyć ...
o sposobie załatwienia sprawy poinformuję jak już mi odpowiedzą ... _________________ ... wzniesioną głowę buntownika łatwo katowski ścina topór....
Wysłany: Śro Lis 12, 2014 10:01 Temat postu: Re: Telewizja osiedlowa SM Południe
MarioFax, przekazaliśmy opisaną sprawę do lokalnego Biura Obsługi Klienta, celem wyjaśnienia tej sytuacji. Gdy uzyskamy odpowiedź, przekażemy ją w wiadomości prywatnej. [Bartek]
Wysłany: Czw Lis 13, 2014 13:09 Temat postu: Re: Telewizja osiedlowa SM Południe
illidan napisał:
Dlaczego na Królowej Jadwigi nie ma TV ani net'a?
illidan, w podanej lokalizacji mieliśmy zgłoszoną awarię. Usługi powinny działać już prawidłowo. Przepraszamy za utrudnienia. W razie dalszych nieprawidłowości, prosimy o kontakt na priv. [Bartek]
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Portal www.MojeOsiedle.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi
zamieszczanych przez użytkowników serwisu. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo
lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną
lub cywilną.