Wiek: 38 Dołączył: Nie Wrz 10, 2017 22:25 Posty: 11 Skąd: Gdańsk-Orunia Górna
Wysłany: Śro Lut 05, 2020 18:04 Temat postu: Vectra - podejście do klienta
Witam,
czwarty miesiąc borykam się internetem 600 Mb/s od Vectry, w pierwszych dwóch miesiącach Vectra wykazywała chęć pomocy i uznawała reklamacje.
Obecnie chyba mają już dość natrętnego klienta, który chce by Usługa była świadczona zgodnie z Umową. Od 02.02.2020 r. do 04.02.2020 r. prędkość wahała się pomiędzy 100 a 200 Mb/s mimo, że w Umowie podają minimalną prędkość 300 Mb/s. Wysyłałem zgłoszenie i reklamacje. Wykazując dobrą wolę, wykonuje testy, o które firma mnie prosiła i wciąż prosi.
Na powyższe reklamację otrzymałem decyzję, że zgłoszeń w tym czasie nie było (mam udokumentowane testy i zgłoszenia/maile w tym czasie) i "u nich" wszystko jest w porządku mimo, że dalej chcą bym przeprowadzał testy. Mimo niezakończonej diagnostyki orzekli negatywnie reklamacje i wskazują rozwiązania sądowe.
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Portal www.MojeOsiedle.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi
zamieszczanych przez użytkowników serwisu. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo
lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną
lub cywilną.